Naše další projekty
+420 461 056 811
Registrace ZDARMA
Přihlášení
Zapomenuté heslo
Menu
Kategorie

Jak napsat atraktivní inzerát a kde inzerovat - prodej bytu v družstevním vlastnictví

Nevíte, jak napsat zajímavý inzerát nutný k „prodeji vašeho bytu“ a co vše by měl obsahovat? S naším článkem to hravě zvládnete. Dozvíte se 3 zlatá pravidla, s pomocí kterých se vám zájemci o váš byt jen pohrnou. Se psaním inzerátu nastává i otázka, kde budete inzerovat či jinak promovat váš byt, který je na prodej? Lze více než doporučit, že pokud zkombinujete více způsobů najednou, rozhodně nic nezkazíte! O jaké způsoby se tedy jedná?

Seriál - prodej bytu v DV
Problematika převodu
Počáteční strategie při převodu
Převod bytu bez realitní kanceláře
Kdy převádět družstevní podíl přes realitní kancelář
Jak nastavit prodejní cenu
Jak správně nafotit byt
Jak napsat atraktivní inzerát
Jak se připravit na prohlídky
Co je potřeba doložit zájemcům
Jak prezentovat byt zájemcům
Jak vybrat správného zájemce
Rezervační smlouva
Smlouva o budoucí smlouvě
Smlouva o převodu podílu
Úschova peněz
Rady a tipy při stěhování
Předání bytu
Daně

Mnoho vlastníků přes vymoženosti dnešní doby stále nabízí své byty bez kvalitního marketingu a dostatečné propagace. V minulé kapitole jsme vám dali účinné tipy, jak pořídit perfektní fotografie vašeho bytu. Ale nejen fotografie dělají ten nejlepší inzerát. Ruku v ruce musí jít s povedenými fotografiemi i přesvědčivý a poutavý text. Tyto dva předpoklady pak dělají úspěšný inzerát, který je však nutno propagovat na těch nejlepších místech.

Vašim cílem je přeci najít zájemce, kteří o nákupu bytu v  daný moment uvažují - to je vaše cílová skupina. Otázka je tedy jasná, jak a kde inzerovat, aby byl zaručen efekt volajících a nedočkavých zájemců?

Jak napsat poutavý inzerát?

Inzerát musí být v první řadě být výstižný, stručný, atraktivní. Musí říkat tolik, aby jeho čtení vyvolalo u zájemců zvědavost po podrobnějších informacích, které získají až osobně - od vás nejprve po telefonu, později při osobní prohlídce. Zájemce často koupí i byt, který je zcela odlišný od jejich původní představy. Proto je velmi důležité upoutat pozornost natolik, aby se na byt chtěli podívat!

3 zlatá pravidla inzerátu

Pravidlo č. 1: Titulek a titulní fotografie inzerátu bude rozhodovat, zda si ho zájemce bude chtít vůbec přečíst celý. Vyberte cokoliv, co je na bytě jedinečného nebo zajímavého. Můžete například lákat na jedinečný výhled, velkou terasu, moderní rekonstrukci, slunný byt, či jinou charakteristiku, která by mohla být tím největším stimulem, proč kliknout právě na váš inzerát.

Pravidlo č. 2: Každý zájemce chce vědět z inzerátu okamžitě zásadní fakta: cenu, lokalitu, počet místností. Potenciální nabývající budou reagovat v každém případě na cenu, která je dobře nastavena (jak bylo probíráno v kapitole č. 4 - Jak nastavit prodejní cenu bytu). Co se týká lokality, pokud je na bytě nejzajímavější lokalita, jednoduše zmíníme lokalitu. Pokud je však lokalita méně atraktivní, zvolte textaci např. nedaleko centra, atraktivní příměstská část, klidná část, velké možnosti parkování apod. Jestliže lokace není zajímavá vůbec, popisujte detaily samotného bytu, aby byl zajímavý a něčím jedinečný, např. výborné vnitřní členění, velké úložné prostory či moderní kuchyň.

Pravidlo č. 3: V samotném textu inzerátu vyzdvihněte pak vlastnosti, které jsou podle vás nejdůležitější. Rozhodující bude fakt, na koho svým inzerátem cílíte. Pokud je váš byt velký, vhodný pro rodinu se 2 dětmi, rozhodně neopomeňte zmínit úložné prostory přímo v bytě, velkou kolárnu, sušárnu, sklep či komoru, nebo vhodné zázemí lokality pro rodiny s dětmi. Pokud prodáváte malý byt, vhodný pro jednotlivce či mladý bezdětný pár, bude určitě výhodou blízkost centra, sportovišť a kultury. Velkými pozitivy obecně je orientace na žádanou světovou stranu (ideálně na východ, jih i západ), krásný výhled, dostatek světla, zdařilá rekonstrukce, cihlová stavba, občanská vybavenost, příjemní sousedé.

Kde inzerovat?

Celý obsah této stránky je přístupný jen pro registrované členy

Využijte ZDARMA všech informací, nástrojů a služeb pro bezpečné realitní transakce.

Registrace ZDARMA

Registrovaní členové, kteří četli tento článek, pořídili rovněž některý z těchto produktů a služeb:
Lustrace (5x)
Lustrace je ve svém obecném významu kontrola údajů v různých evidencích a rejstřících. Lustrací nájemníků, živnostníků či firem výrazně snižujete riziko ztráty financí.
Lustrace (5x)
  • SLEVA
  • Nejčastěji pořizované
1 150 Kč 436 Kč
Detail
PENB - jednopodlažní rodinný dům do 200 m2
Při prodeji rodinného domu je vlastník povinen opatřit si průkaz energetické náročnosti budovy a ten předložit kupujícímu při podpisu smlouvy. Již při inzerci je nutné uvádět energetickou třídu prodávané nemovitosti.
4 800 Kč 4 390 Kč
Detail
INSPEKCE NEMOVITOSTI - nové byty do 120 m2
Inspekce nemovitosti u novostavby je asistence při jejím převzetí. Zkušený inspektor nemovitost zkontroluje a zjistí všechny vady a nedodělky, které je možné při přejímce bytu vytknout. Zjištění jsou zapsána do předávacího protokolu developera ...
5 490 Kč 4 890 Kč
Detail
Kontrola (revize) smluv - do 5 stran
Kontrola smluv (rezervační smlouva, kupní smlouva, smlouva o převodu družstevního bytu apod.) zahrnuje právní hodnocení vámi zaslané smlouvy nebo podání - v této variantě uvažujeme smlouvu do 5 stran.
7 260 Kč 6 050 Kč
Detail
Využijte služeb námi prověřených odborníků a firem
... když kupujete, prodáváte, pronajímáte nebo jen vlastníte nemovitost!
Přejít na web
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace