Naše další projekty
+420 461 056 811
Registrace ZDARMA
Přihlášení
Zapomenuté heslo
Menu
Kategorie

Jak napsat atraktivní inzerát a kde inzerovat? – prodej pozemku

Nevíte, jak napsat zajímavý inzerát nutný k prodeji vašeho pozemku a co vše by měl obsahovat? S naším článkem to hravě zvládnete. Dozvíte se 3 zlatá pravidla, s pomocí kterých se vám zájemci o váš pozemek jen pohrnou. Se psaním inzerátu nastává i otázka, kde budete inzerovat či jinak promovat váš pozemek, který je na prodej? Lze více než doporučit, že pokud zkombinujete více způsobů najednou, rozhodně nic nezkazíte! O jaké způsoby se tedy jedná?

Seriál - prodej pozemku
Specifika prodeje
Počáteční strategie
Prodej bez realitní kanceláře
Prodej přes realitní kancelář
Jak nastavit prodejní cenu
Jak správně nafotit pozemek
Jak napsat atraktivní inzerát
Jak se připravit na prohlídky
Co je potřeba doložit kupujícímu
Jak prezentovat pozemek zájemcům
Jak vybrat správného zájemce
Co dělat, když zájemce řekne ANO
Pozemek zatížený hypotékou
Úschova peněz
Kupní smlouva
Katastr nemovitostí
Předání prodaného pozemku
Daně

Mnoho vlastníků přes vymoženosti dnešní doby stále nabízí své nemovitosti bez kvalitního marketingu a dostatečné propagace. V minulé kapitole jsme vám dali účinné tipy, jak pořídit perfektní fotografie vašeho pozemku. Ale nejen fotografie dělají ten nejlepší inzerát. Ruku v ruce musí jít s povedenými fotografiemi i přesvědčivý a poutavý text. Tyto dva předpoklady pak dělají úspěšný inzerát, který je však nutno propagovat na těch nejlepších místech.

Vašim cílem je přeci najít zájemce, kteří o nákupu pozemku v  daný moment uvažují - to je vaše cílová skupina. Otázka je tedy jasná, jak a kde inzerovat, aby byl zaručen efekt volajících a nedočkavých zájemců?

Jak napsat poutavý inzerát?

Inzerát musí být v první řadě být výstižný, stručný, atraktivní. Musí říkat tolik, aby jeho čtení vyvolalo u zájemců zvědavost po podrobnějších informacích, které získají až osobně - od vás nejprve po telefonu, později při osobní prohlídce. Kupující často koupí i pozemek, který je zcela odlišný od jejich původní představy. Proto je velmi důležité upoutat pozornost natolik, aby se na pozemek chtěli podívat!

3 zlatá pravidla inzerátu

Pravidlo č. 1: Titulek a titulní fotografie inzerátu bude rozhodovat, zda si ho zájemce bude chtít vůbec přečíst celý. Vyberte cokoliv, co je na pozemku jedinečného nebo zajímavého. Můžete například lákat na jedinečný výhled, slunný pozemek, blízkost lesa, či jinou charakteristiku, která by mohla být tím největším stimulem, proč kliknout právě na váš inzerát.


Pravidlo č. 2: Každý kupující chce vědět z inzerátu okamžitě zásadní fakta: cenu, lokalitu, rozlohu. Kupující budou reagovat v každém případě na cenu, která je dobře nastavena (jak bylo probíráno v kapitole č. 4 - Jak nastavit prodejní cenu pozemku). Co se týká lokality, pokud je na pozemku nejzajímavější lokalita, jednoduše zmíníme lokalitu. Pokud je však lokalita méně atraktivní, zvolte textaci např. nedaleko centra, atraktivní příměstská část, klidná část, možnosti výletů na kole, procházek apod. Jestliže lokace není zajímavá vůbec, popisujte detaily samotného pozemku, aby byl zajímavý a něčím jedinečný, např. orientace na jih či západ či tvar pozemku.


Pravidlo č. 3: V samotném textu inzerátu vyzdvihněte pak vlastnosti, které jsou podle vás nejdůležitější. Rozhodující bude fakt, na koho svým inzerátem cílíte. Pokud je váš pozemek velký, vhodný pro výstavbu velkého rodinného domu, rozhodně neopomeňte zmínit možnost postavení bazénu, zázemí pro kola či velké garáže. Pokud prodáváte malý pozemek, vhodný pro mladý bezdětný pár, bude určitě výhodou blízkost centra, sportovišť a kultury. Velkými pozitivy obecně je orientace na žádanou světovou stranu (ideálně na jih i západ), krásný výhled, dostatek světla, občanská vybavenost, příjemní sousedé apod.

Kde inzerovat?

Celý obsah této stránky je přístupný jen pro registrované členy

Využijte ZDARMA všech informací, nástrojů a služeb pro bezpečné realitní transakce.

Registrace ZDARMA

Registrovaní členové, kteří četli tento článek, pořídili rovněž některý z těchto produktů a služeb:
Oceňování nemovitostí
Publikace seznamuje odbornou veřejnost s teorií a obecnou metodikou základních 3 skupin oceňovacích metod – porovnávací, výnosovou a nákladovou.
362 Kč 340 Kč
Detail
SEMINÁŘ I. - Nové výzvy v oblasti investic a obchodu s nemovitostmi
Úvod do problematiky trhu nemovitostí v dražbách, exekucích a jejich oddlužování. Jak obchodovat a investovat do ohrožených nemovitostí? Jak zajistit finanční a právní rizika?
3 630 Kč 3 497 Kč
Detail
SEMINÁŘ II. - Investice a obchod s nemovitostmi v Exekuci
Právní seminář - zaměřený do hloubky na právní problematiku nemovitostí v exekuci. Navazuje na Seminář I. - Nové výzvy v oblasti investic s nemovitostmi v exekuci a oddlužování.
3 630 Kč 3 497 Kč
Detail
INSPEKCE NEMOVITOSTI - nové domy do 250 m2
Inspekce nemovitosti u novostavby je asistence při jejím převzetí. Zkušený inspektor nemovitost zkontroluje a zjistí všechny vady a nedodělky, které je možné při přejímce bytu vytknout. Zjištění jsou zapsána do předávacího protokolu developera ...
INSPEKCE NEMOVITOSTI - nové domy do 250 m2
  • SLEVA
7 490 Kč 6 890 Kč
Detail
Využijte služeb námi prověřených odborníků a firem
... když kupujete, prodáváte, pronajímáte nebo jen vlastníte nemovitost!
Přejít na web
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace