Naše další projekty
+420 461 056 811
Registrace ZDARMA
Přihlášení
Zapomenuté heslo
Menu
Kategorie

Jak napsat atraktivní inzerát a kde inzerovat - prodej bytu v osobním vlastnictví

Nevíte, jak napsat zajímavý inzerát nutný k prodeji vašeho bytu a co vše by měl obsahovat? S naším článkem to hravě zvládnete. Dozvíte se 3 zlatá pravidla, s pomocí kterých se vám zájemci o váš byt jen pohrnou. Se psaním inzerátu nastává i otázka, kde budete inzerovat či jinak promovat váš byt, který je na prodej? Lze více než doporučit, že pokud zkombinujete více způsobů najednou, rozhodně nic nezkazíte! O jaké způsoby se tedy jedná?

Seriál - prodej bytu v OV
Počáteční strategie
Prodej bytu bez realitní kanceláře
Kdy prodávat byt přes realitní kancelář
Jak nastavit prodejní cenu
Jak správně nafotit byt
Jak napsat atraktivní inzerát
Jak se připravit na prohlídky
Co je potřeba doložit kupujícímu
Jak prezentovat byt zájemcům
Jak vybrat správného zájemce
Rezervační smlouva či smlouva o smlouvě budoucí kupní
Prodej bytu zatíženého hypotékou
Úschova peněz
Kupní smlouva
Katastr nemovitostí
Rady a tipy při stěhování
Předání bytu
Daně

Mnoho vlastníků přes vymoženosti dnešní doby stále nabízí své byty bez kvalitního marketingu a dostatečné propagace. V minulé kapitole jsme vám dali účinné tipy, jak pořídit perfektní fotografie vašeho bytu. Ale nejen fotografie dělají ten nejlepší inzerát. Ruku v ruce musí jít s povedenými fotografiemi i přesvědčivý a poutavý text. Tyto dva předpoklady pak dělají úspěšný inzerát, který je však nutno propagovat na těch nejlepších místech.

Vašim cílem je přeci najít zájemce, kteří o nákupu bytu v  daný moment uvažují - to je vaše cílová skupina. Otázka je tedy jasná, jak a kde inzerovat, aby byl zaručen efekt volajících a nedočkavých zájemců?

Jak napsat poutavý inzerát?

Inzerát musí být v první řadě být výstižný, stručný, atraktivní. Musí říkat tolik, aby jeho čtení vyvolalo u zájemců zvědavost po podrobnějších informacích, které získají až osobně - od vás nejprve po telefonu, později při osobní prohlídce. Kupující často koupí i byt, který je zcela odlišný od jejich původní představy. Proto je velmi důležité upoutat pozornost natolik, aby se na byt chtěli podívat!

3 zlatá pravidla inzerátu

Pravidlo č. 1: Titulek a titulní fotografie inzerátu bude rozhodovat, zda si ho zájemce bude chtít vůbec přečíst celý. Vyberte cokoliv, co je na bytě jedinečného nebo zajímavého. Můžete například lákat na jedinečný výhled, velkou terasu, moderní rekonstrukci, slunný byt, či jinou charakteristiku, která by mohla být tím největším stimulem, proč kliknout právě na váš inzerát.

Pravidlo č. 2: Každý kupující chce vědět z inzerátu okamžitě zásadní fakta: cenu, lokalitu, počet místností. Kupující budou reagovat v každém případě na cenu, která je dobře nastavena (jak bylo probíráno v kapitole č. 4 - Jak nastavit prodejní cenu bytu). Co se týká lokality, pokud je na bytě nejzajímavější lokalita, jednoduše zmíníme lokalitu. Pokud je však lokalita méně atraktivní, zvolte textaci např. nedaleko centra, atraktivní příměstská část, klidná část, velké možnosti parkování apod. Jestliže lokace není zajímavá vůbec, popisujte detaily samotného bytu, aby byl zajímavý a něčím jedinečný, např. výborné vnitřní členění, velké úložné prostory či moderní kuchyň.

Pravidlo č. 3: V samotném textu inzerátu vyzdvihněte pak vlastnosti, které jsou podle vás nejdůležitější. Rozhodující bude fakt, na koho svým inzerátem cílíte. Pokud je váš byt velký, vhodný pro rodinu se 2 dětmi, rozhodně neopomeňte zmínit úložné prostory přímo v bytě, velkou kolárnu, sušárnu, sklep či komoru, nebo vhodné zázemí lokality pro rodiny s dětmi. Pokud prodáváte malý byt, vhodný pro jednotlivce či mladý bezdětný pár, bude určitě výhodou blízkost centra, sportovišť a kultury. Velkými pozitivy obecně je orientace na žádanou světovou stranu (ideálně na východ, jih i západ), krásný výhled, dostatek světla, zdařilá rekonstrukce, cihlová stavba, občanská vybavenost, příjemní sousedé.

Kde inzerovat?

Internet

V dnešní době je nejrozšířenější formou inzerce právě ta na internetu. Přes 90% všech nemovitostí je inzerováno přes internet. Výhodou je, že na inzertním serveru (vyberte si 2-3 největší) spolu s textem inzerátu, můžete vložit i velký počet fotografií, většinou 10-15 ks. Při vkládání inzerátu je nutné správně zařadit inzerát, co se týká dispozice bytu, například pokud prodáváte byt 3kk, nezařazujte ho jako 3+1. To by mohlo být při pozdější filtraci inzerátu kupujícími matoucí.

Celý obsah této stránky je přístupný jen pro registrované členy

Využijte ZDARMA všech informací, nástrojů a služeb pro bezpečné realitní transakce.

Registrace ZDARMA

Registrovaní členové, kteří četli tento článek, pořídili rovněž některý z těchto produktů a služeb:
Průvodce č. 1 - Jak na neplatící nájemce
Téměř každý pronajímatel za dobu pronajímání svého bytu čelí situaci, kdy měl nájemce ve stanovený termín zaplatit nájemné a zálohy na služby, ale neudělal to. Někteří vyčkávají do dalšího měsíce s nadějí, že nájemce dlužné nájemné uhradí ...
Průvodce č. 1 - Jak na neplatící nájemce
  • Nejčastěji pořizované
1 590 Kč 590 Kč
Detail
KURZ - Investování do nemovitostí
Kurz Investování do nemovitostí vám prozradí praktické know-how, díky kterému budete schopni sami hledat a kupovat správné investiční nemovitosti, jak můžete postupně bohatnout s minimem hotovosti v podmínkách českého realitního trhu.
KURZ - Investování do nemovitostí
  • Nejčastěji pořizované
2 950 Kč 2 790 Kč
Detail
SEMINÁŘ II. - Investice a obchod s nemovitostmi v Exekuci
Právní seminář - zaměřený do hloubky na právní problematiku nemovitostí v exekuci. Navazuje na Seminář I. - Nové výzvy v oblasti investic s nemovitostmi v exekuci a oddlužování.
3 630 Kč 3 497 Kč
Detail
INSPEKCE NEMOVITOSTI - starší byty do 120 m2
Inspekce nemovitosti je zhodnocení reálného technického stavu nemovitosti odborníkem. Poskytuje kupujícímu informaci o stavebně-technickém stavu nemovitosti, o nákladech na nutné opravy či rekonstrukci a zároveň jej může ochránit před špatnou investicí.
5 190 Kč 4 890 Kč
Detail
Využijte služeb námi prověřených odborníků a firem
... když kupujete, prodáváte, pronajímáte nebo jen vlastníte nemovitost!
Přejít na web
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace