Naše další projekty
+420 461 056 811
Registrace ZDARMA
Přihlášení
Zapomenuté heslo
Menu
Kategorie

Atraktivní inzerát = co musí obsahovat a čeho se určitě vyvarovat!?

Jestli chcete svůj byt prodat, měl by být váš inzerát perfektní. Jak ale zaujmout potenciální kupující a přesvědčit je, že právě váš byt je pro ně tím ideálním? Inzerát musí být maximálně efektivní a držet se jasných cílů a pravidel. Poskytujte zájemcům jen potřebné informace – zvýšíte tak vaše šance prodat váš byt na maximum. Ale jak na to?

Psaní poutavých textů inzerátů je samostatným literárním žánrem. Navíc pouhý text inzerátu v rámci nabídky nemovitosti již dávno nestačí, a je nutné jej podpořit atraktivními fotografiemi.

  1. Co rozhoduje o úspěšnosti vaší inzerce prodeje bytu?
  2. Podle čeho vybírají kupující v nabídkách inzerovaných bytů?
  3. Co by měl obsahovat atraktivní inzerát?
  4. Jaká pravidla a zásady dodržují ostřílení profesionální prodávající?
  5. Čeho se v inzerátu určitě vyvarovat?
  6. Naše doporučení na závěr.


Inzerce nabídky prodeje nemovitosti je začátkem komunikace s kupujícím. A kupující je, ať se nám to líbí nebo ne, pánem v rámci realitní transakce „prodej nemovitosti“, pro účely tohoto článku se zaměřme na byt. Nebude-li solventní kupující, neprodáme.

Celý obsah a forma nabídky prodeje bytu je v souladu se Strategií prodeje nemovitosti, v rámci které jsme vydefinovali výhody a nevýhody našeho bytu a jeho okolí, nastavili prodejní cenu, stanovili komunikační kanály. Nyní je před námi samotná komunikace = atraktivní inzerce.

Co rozhoduje o úspěšnosti vaší inzerce prodeje bytu?

Inzerát je marketingovým nástrojem, jehož cíl je jasný – zaujmout a přimět k akci. O úspěšnosti vaší inzerce rozhodují hned na začátku 4 věci:

  • Atraktivní titulek – nadpis samotného inzerátu,
  • Fotografie – primárně titulní,
  • Cena – nabízená cena v inzerátu,
  • Velikost – dispozice a plocha bytu.

Pokud zaujmete kupujícího, máte vyhráno – klikem na váš inzerát se dostává do zóny, kterou jste schopni sami ovlivnit. Co již určitě neovlivníte je lokalita, samotný vzhled bytového domu a jeho okolí. Pokud uvedené není zrovna 100%, tak dobrá rada zní – nezatajovat! Naopak najít výhody daného bytu, které lze správně naservírovat a vzbudit v kupujícím chuť vidět daný byt na vlastní oči a posoudit, zda je to pro něho hendikep či výhoda. Vyvarujte se vlastního subjektivního pohledu na věc a soustřeďte se na fakta.

Podle čeho vybírají kupující v nabídkách inzerovaných bytů?

95% hledání bytů k prodeji samotnými kupujícími probíhá na internetu. Významné vyhledávače nabídnou kupujícímu filtry, které pomohou základnímu výběru (druh nemovitosti, kraj, město, typ nemovitosti /dispozice, cena, typ vlastnictví, plocha, materiál, a další podrobnější parametry).

Výsledný výpis lze následně řadit dle stáří inzerátu a ceny. V tento okamžik již rozhoduje o celém úspěchu a neúspěchu vaší nabídky VÁŠ INZERÁT – nadpis, velikost a dispozice a hlavně titulní fotografie.

Každý kupující má jiné priority. Jinak vybírá singles (nezadaní), jinak mladý bezdětný pár, jinak rodina se 2 dětmi a jinak starší pár bez dětí. Efektivně napsaný inzerát by měl odpovídat na 3 základní otázky: CO, KDE a ZA KOLIK. Ostatní, co uvedete v inzerátu, je již rozvinutí těchto základních faktů s cílem vzbudit zájem o váš byt, vzbudit u kupujícího emoce a přimět ho k aktivitě.

Co by měl obsahovat atraktivní inzerát?

Celý obsah této stránky je přístupný jen pro registrované členy

Využijte ZDARMA všech informací, nástrojů a služeb pro bezpečné realitní transakce.

Registrace ZDARMA

Registrovaní členové, kteří četli tento článek, pořídili rovněž některý z těchto produktů a služeb:
Nájemní a družstevní bydlení podle nového OZ
Nový občanský zákoník s sebou přinesl zásadní změny v oblasti bytového práva. V publikaci jsou šikovně a přehledně rozebraná témata jako je nájem obecně, bydlení manželů (i po zániku manželství), družstevní bydlení a další specifika nájemního bydlení.
406 Kč 391 Kč
Detail
Lustrace (10x)
Lustrace je ve svém obecném významu kontrola údajů v různých evidencích a rejstřících. Lustrací nájemníků, živnostníků či firem výrazně snižujete riziko ztráty financí.
Lustrace (10x)
  • SLEVA
  • Nejčastěji pořizované
2 299 Kč 774 Kč
Detail
KOUPĚ CHATY / CHALUPY - PRŮVODCE
Pokud jste se rozhodli koupit si chatu či chalupu a chcete si tak splnit jeden ze svých životních snů, pak jsme právě pro vás připravili stručného průvodce, který vás celým procesem koupě provede od A do Z ...
KOUPĚ CHATY / CHALUPY - PRŮVODCE
  • SLEVA
400 Kč 200 Kč
Detail
Obecný dotaz (1 ks)
Obecné dotazy z různých oblastí využívají členové portálu CAPNE.cz často k tomu, aby získali odbornou odpověď k dané problematice v garantovaném čase. Odpovědi na obecné dotazy jsou vždy v písemné formě s náležitým a výstižným vysvětlením.
1 000 Kč 500 Kč
Detail
Využijte služeb námi prověřených odborníků a firem
... když kupujete, prodáváte, pronajímáte nebo jen vlastníte nemovitost!
Přejít na web
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace