Naše další projekty
+420 461 056 811
Registrace ZDARMA
Přihlášení
Zapomenuté heslo
Menu
Kategorie

Atraktivní inzerát = co musí obsahovat a čeho se určitě vyvarovat!?

Jestli chcete svůj byt prodat, měl by být váš inzerát perfektní. Jak ale zaujmout potenciální kupující a přesvědčit je, že právě váš byt je pro ně tím ideálním? Inzerát musí být maximálně efektivní a držet se jasných cílů a pravidel. Poskytujte zájemcům jen potřebné informace – zvýšíte tak vaše šance prodat váš byt na maximum. Ale jak na to?

Psaní poutavých textů inzerátů je samostatným literárním žánrem. Navíc pouhý text inzerátu v rámci nabídky nemovitosti již dávno nestačí, a je nutné jej podpořit atraktivními fotografiemi.

  1. Co rozhoduje o úspěšnosti vaší inzerce prodeje bytu?
  2. Podle čeho vybírají kupující v nabídkách inzerovaných bytů?
  3. Co by měl obsahovat atraktivní inzerát?
  4. Jaká pravidla a zásady dodržují ostřílení profesionální prodávající?
  5. Čeho se v inzerátu určitě vyvarovat?
  6. Naše doporučení na závěr.


Inzerce nabídky prodeje nemovitosti je začátkem komunikace s kupujícím. A kupující je, ať se nám to líbí nebo ne, pánem v rámci realitní transakce „prodej nemovitosti“, pro účely tohoto článku se zaměřme na byt. Nebude-li solventní kupující, neprodáme.

Celý obsah a forma nabídky prodeje bytu je v souladu se Strategií prodeje nemovitosti, v rámci které jsme vydefinovali výhody a nevýhody našeho bytu a jeho okolí, nastavili prodejní cenu, stanovili komunikační kanály. Nyní je před námi samotná komunikace = atraktivní inzerce.

Co rozhoduje o úspěšnosti vaší inzerce prodeje bytu?

Inzerát je marketingovým nástrojem, jehož cíl je jasný – zaujmout a přimět k akci. O úspěšnosti vaší inzerce rozhodují hned na začátku 4 věci:

  • Atraktivní titulek – nadpis samotného inzerátu,
  • Fotografie – primárně titulní,
  • Cena – nabízená cena v inzerátu,
  • Velikost – dispozice a plocha bytu.

Pokud zaujmete kupujícího, máte vyhráno – klikem na váš inzerát se dostává do zóny, kterou jste schopni sami ovlivnit. Co již určitě neovlivníte je lokalita, samotný vzhled bytového domu a jeho okolí. Pokud uvedené není zrovna 100%, tak dobrá rada zní – nezatajovat! Naopak najít výhody daného bytu, které lze správně naservírovat a vzbudit v kupujícím chuť vidět daný byt na vlastní oči a posoudit, zda je to pro něho hendikep či výhoda. Vyvarujte se vlastního subjektivního pohledu na věc a soustřeďte se na fakta.

Podle čeho vybírají kupující v nabídkách inzerovaných bytů?

95% hledání bytů k prodeji samotnými kupujícími probíhá na internetu. Významné vyhledávače nabídnou kupujícímu filtry, které pomohou základnímu výběru (druh nemovitosti, kraj, město, typ nemovitosti /dispozice, cena, typ vlastnictví, plocha, materiál, a další podrobnější parametry).

Výsledný výpis lze následně řadit dle stáří inzerátu a ceny. V tento okamžik již rozhoduje o celém úspěchu a neúspěchu vaší nabídky VÁŠ INZERÁT – nadpis, velikost a dispozice a hlavně titulní fotografie.

Každý kupující má jiné priority. Jinak vybírá singles (nezadaní), jinak mladý bezdětný pár, jinak rodina se 2 dětmi a jinak starší pár bez dětí. Efektivně napsaný inzerát by měl odpovídat na 3 základní otázky: CO, KDE a ZA KOLIK. Ostatní, co uvedete v inzerátu, je již rozvinutí těchto základních faktů s cílem vzbudit zájem o váš byt, vzbudit u kupujícího emoce a přimět ho k aktivitě.

Co by měl obsahovat atraktivní inzerát?

Celý obsah této stránky je přístupný jen pro registrované členy

Využijte ZDARMA všech informací, nástrojů a služeb pro bezpečné realitní transakce.

Registrace ZDARMA

Registrovaní členové, kteří četli tento článek, pořídili rovněž některý z těchto produktů a služeb:
Lustrace (3x)
Lustrace je ve svém obecném významu kontrola údajů v různých evidencích a rejstřících. Lustrací nájemníků, živnostníků či firem výrazně snižujete riziko ztráty financí.
Lustrace (3x)
  • Nejčastěji pořizované
690 Kč 290 Kč
Detail
Lustrace (5x)
Lustrace je ve svém obecném významu kontrola údajů v různých evidencích a rejstřících. Lustrací nájemníků, živnostníků či firem výrazně snižujete riziko ztráty financí.
Lustrace (5x)
  • SLEVA
  • Nejčastěji pořizované
1 150 Kč 436 Kč
Detail
KOUPĚ BYTU (novostavby) - PRŮVODCE
Pokud jste se rozhodli koupit úplně nový byt a chcete si tak splnit jeden ze svých životních snů, pak jsme právě pro vás připravili průvodce, který vás celým procesem koupě provede od A do Z ...
KOUPĚ BYTU (novostavby) - PRŮVODCE
  • AKCE
  • Nejlépe hodnocené
600 Kč 300 Kč
Detail
Sepsání návrhu na vklad do KN
Návrh na vklad do katastru nemovitostí je úkon, kterým provedete změnu na listu vlastnictví např. převod, koupě, prodej nebo darování nemovitosti. Náležitosti návrhu na vklad práva do katastru nemovitostí obsahuje zákon č. 265/1992 Sb. o zápisech ...
1 452 Kč 1 089 Kč
Detail
Využijte služeb námi prověřených odborníků a firem
... když kupujete, prodáváte, pronajímáte nebo jen vlastníte nemovitost!
Přejít na web
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace